+++ KAMPAGNE FORLÆNGET: 15 års TOPREGAL ++ jubilæumsrabat også i maj: 15% ekstra - op til 58% besparelse muligt! +++

Alle produkter

Onlinebutikken

Er det nødvendigt med en kundekonto for at bestille?

En bestilling er også mulig via gæstekonto.

Det er nemt og sikkert at bestille online hos TOPREGAL, selv uden en kundekonto. Du er naturligvis velkommen til at oprette en kundekonto.

Dine fordele ved at registrere dig: uafhængig administration af din fakturerings- og leveringsadresse, oversigt over din ordrehistorik og meget mere.

Hvad kan jeg finde under "min konto"?

I området "Min konto" kan du forvente at kunne administrere din fakturerings- og leveringsadresse, herunder muligheden for at ændre eller tilføje nye oplysninger, en oversigt over din ordrehistorik, ønskelistefunktionen og muligheden for at ændre din adgangskode.

Hvordan kan jeg nulstille min adgangskode?

Hvis du har glemt din adgangskode, skal du gå til "Min konto" og vælge "Glemt adgangskode". Indtast derefter din e-mailadresse, og du vil modtage en e-mail med et link til at oprette en ny adgangskode.

Hvis du ikke modtager en e-mail inden for 10 minutter, bedes du tjekke SPAM-mappen i dit e-mailprogram. Hvis du på trods af at have indtastet den korrekte e-mailadresse og allerede har registreret dig, stadig har problemer med at logge ind og ikke har modtaget en e-mail med "glemt adgangskode", bedes du kontakte os via e-mail på info@topregal.com


Hvordan kan jeg ændre min adgangskode?

I afsnittet "Min konto" finder du muligheden for at opdatere din adgangskode. Indtast først din nuværende adgangskode og den nye adgangskode for at bekræfte ændringen.

Hvad er ønskelistefunktionen, og hvordan fungerer den?

Ønskelisten giver dig en bekvem måde at gemme udvalgte produkter, som du gerne vil købe på et senere tidspunkt. Hvis du bruger den uden at logge ind, bevares de gemte varer kun under din aktuelle browsersession. Hvis du logger ind, vil din ønskeliste blive gemt permanent på din konto. At tilføje eller fjerne varer er så enkelt som at klikke på hjerteikonet ved siden af hvert produkt. Hvis du vil dele dine valgte produkter med andre, finder du en dedikeret deleknap på siden med ønskelisten.

Hvor længe bliver varerne i min indkøbskurv?

Hvor længe varerne ligger i din indkøbskurv, afhænger af, om du er logget ind på shoppen eller ej. Hvis du bruger shoppen uden at logge ind, forbliver varerne kun i din indkøbskurv under den aktuelle browsersession. Hvis du derimod er logget ind, vil dine varer blive gemt på din konto i en periode på 30 dage.

Kan jeg dele min indkøbskurv?

Ja, indkøbskurven kan deles ved at gå til din indkøbskurv og klikke på knappen "Del indkøbskurv". Du vil modtage et link, som du kan kopiere og dele.

Hvor kan jeg finde monterings- og betjeningsvejledninger til mine produkter?

Betjeningsvejledningen findes på hver produktside under de tekniske data. Alternativt kan du søge efter monterings- og betjeningsvejledninger via vores søgning eller på denne side.

Har TOPREGAL landespecifikke onlinebutikker?

TOPREGAL driver specifikke onlineshops for forskellige lande.

Hvis du befinder dig i et af disse lande, har du adgang til vores landespecifikke online shop. Her finder du oplysninger om leverancer, produkter og skræddersyede tilbud, der opfylder dine behov. Du har mulighed for at afgive ordrer der eller kontakte vores kundeservice.

Hvilke konfiguratorer findes der, og hvordan fungerer de?

Fire konfiguratorer er tilgængelige på vores hjemmeside:

Med hver af disse konfiguratorer kan du designe dit produkt individuelt efter dine behov. De giver alle mulighed for at ændre forskellige elementer via "drag & drop" eller klikmuligheder. Konfiguratorerne tilbyder forskellige visninger, herunder en 3D-visning af din konfiguration.

De oprettede konfigurationer kan deles via link-share-funktionen og printes ud som en PDF-fil.

Hvor kommer produktvurderingerne fra?

De produktanmeldelser, du ser på vores hjemmeside, kommer direkte fra "Trusted Shops". Hos TOPREGAL sætter vi pris på vores kunders meninger, og derfor kan de dele deres erfaringer og anmeldelser af deres køb der. 

Trusted Shops har etableret forskellige foranstaltninger for at sikre, at de anmeldelser, der vises her, kun kommer fra forbrugere, der rent faktisk har købt produkterne.

Hvordan fungerer TOPREGAL-chatten?

For at kontakte TOPREGAL kan du bruge vores chat. Vores team vil med glæde hjælpe dig.

Til kommunikation bruger vi Userlike messaging software, som giver dig mulighed for at komme i kontakt med os. Via chatten har du også mulighed for at få adgang til tidligere samtaler ved at indtaste en adgangskode, som du har modtaget via e-mail.

Hvad er cookies, og bruges de på dette websted?

Cookies er små tekstfiler, som hjemmesider gemmer på din computer eller enhed, når du besøger dem. Disse filer indeholder oplysninger om din interaktion med den pågældende hjemmeside og administreres af din webbrowser.

Når du åbner vores hjemmeside, og når som helst senere, har du mulighed for at vælge, om du generelt vil tillade, at der sættes cookies, eller hvilke individuelle ekstrafunktioner du gerne vil vælge. Du kan foretage ændringer i dine browserindstillinger eller via vores Consent Manager.

Vi bruger cookies på vores hjemmeside, som ikke er teknisk nødvendige. Teknisk unødvendige cookies er tekstfiler, der ikke udelukkende bruges til hjemmesidens funktionalitet, men også indsamler andre data. Ved at indstille disse ikke-teknisk nødvendige cookies behandles visse data, herunder oplysninger om indkøbskurven, vedtagelse af sprogindstillinger samt valuta og leveringsland.

Du har mulighed for at foretage ændringer i dine gemte cookie-indstillinger. Du kan finde flere oplysninger i vores privatlivspolitik.