+++ KAMPAGNE FORLÆNGET: 15 års TOPREGAL ++ jubilæumsrabat også i maj: 15% ekstra - op til 58% besparelse muligt! +++

Alle produkter

Service og behandling

Kan jeg købe TOPREGAL-produkter som privatperson?

Nej, det er ikke muligt. TOPREGAL GmbH sælger udelukkende til virksomheder, offentlige myndigheder, offentlige institutioner og enkeltmandsvirksomheder eller små virksomheder. Privatpersoner (som defineret i § 13 i BGB) er udelukket fra at købe.

Alle processer (håndtering, logistik, ...) og oplysningspligter i webshoppen er udelukkende rettet mod salg til erhvervsdrivende. Der kan blive anmodet om moms-id, og kun med et gyldigt id vil en købsaftale blive indgået fra vores side. I dette tilfælde er et online-køb inkl. e-mailbekræftelse ikke bindende før en efterfølgende bekræftelse fra os og anses for at være en købsanmodning eller en anmodning om tilbud.


Er det kun muligt at bestille online?

Du kan også bestille pr. telefon, e-mail eller fax. Vores kundeservice vil med glæde besvare alle dine spørgsmål.

Hvilke betalingsmuligheder er der?

Afhængigt af leveringslandet tilbyder vi forskellige betalingsformer, som du får vist under bestillingsprocessen, så du kan vælge mellem dem.

For mere information om, hvordan du behandler hver betalingsmetode, se venligst vores detaljerede oversigt.

Hvad er proceduren for en faktura med forskudsbetaling?

Hvis du vælger betalingsmetoden "forudbetaling", vil du få tilsendt en proforma-faktura pr. e-mail, når din ordre er blevet behandlet.

Varerne vil blive bestilt efter modtagelse af betalingen. Du vil efterfølgende modtage en endelig faktura til brug for dit regnskab.

Modtager jeg en bekræftelse på min betaling?

Hvis du har spørgsmål om status for din betaling, kan du ringe til følgende kundeservicenummer +45 78 770087.

Vi har endnu ikke modtaget en faktura. Hvornår vil den blive udstedt?

Fakturaen oprettes, så snart varerne er overdraget til fragtfirmaet. Når du modtager forsendelsesbekræftelsen, sendes fakturaen samme dag. Bemærk venligst, at afsenderen er den samme i begge tilfælde, men at emnelinjen i e-mailen er forskellig.

Er det muligt at afhente varerne?

Du har mulighed for at afhente varerne direkte fra et af vores lagre i Filderstadt (BW), Wesel (NRW) eller Pasewalk (MV).

For at lave en aftale bedes du kontakte os på servicenummeret: + 49 (0)7158-91 81 550. Vi vil med glæde informere dig om vægten samt antallet og dimensionerne på pakkerne.

Hvordan håndteres forsendelsen, og hvad er leveringstiden for min ordre?

Din ordre vil normalt blive overdraget til fragtfirmaet inden for 24 timer eftermodtagelse af ordren eller betalingen (afhængigt af den valgte betalingsmetode), afhængigt af lagerbeholdningen. Fra dette tidspunkt er leveringstiden inden for Forbundsrepublikken Tyskland maksimalt 72 timer (internationale forsendelser tager tilsvarende længere tid, bemærk venligst oplysningerne direkte på den respektive vare). Hvis du har valgt en følgeseddel, vil transportøren kontakte dig mindst en dag før levering for at aftale leveringsdatoen.

Yderligere detaljer om forsendelsesbehandling kan findes her.

Hvordan leveres varerne, og er der leveringstider?

I princippet leveres varerne via vores interne speditør og andre partnere. Afhængigt af længde og vægt kan de enkelte dele også sendes via pakkeudbydere [såsom Hermes, GLS eller DG Transporte]. Vores interne speditør giver dig besked - hvis du har valgt denne mulighed - 1-2 dage før levering. Du kan bede om et ønsket tidsvindue for din levering, når du giver os besked.

Hvad skal jeg bruge for at læsse varerne af, og hvordan leveres de?

Varerne leveres normalt på en lastbil med sideaflæsning. Her skal forsendelsen læsses af køretøjet ved hjælp af en gaffeltruck eller en løfteanordning med tilstrækkelig løftehøjde. Alternativt kan varerne også afhentes manuelt fra køretøjet.

Du kan findedetaljerede oplysninger om forsendelse her.

Har jeg ret til at vende tilbage?

Hvis dine varer er beskadigede, ufuldstændige eller ikke svarer til beskrivelsen, skal du straks skriftligt anmelde dette til info@topregal.dk. Vi vil straks sørge for afhjælpning i form af afhjælpning af mangler eller efterfølgende levering af en fejlfri vare. Der er ingen generel ret til at returnere fejlfri varer. Som en gestus af goodwill giver vi dig dog mulighed for at returnere varerne for din egen regning. Vi gør opmærksom på, at der i dette tilfælde vil blive opkrævet et gebyr på mindst 20 % af varernes nettoværdi for genindlagring af varerne.

Læs også vores generelle vilkår og betingelser.

Hvad kan jeg gøre i tilfælde af transportskader?

Vi lægger stor vægt på kvalitet, når vi udvælger vores transportvirksomheder. Inden for Tyskland sender vi derfor med vores egen speditør, som opfylder vores kvalitetsstandarder i højeste grad. Men selv de bedste begår nogle gange fejl.

Hvis dine varer viser ydre skader eller er ufuldstændige ved leveringen, skal dette meddeles til transportøren ved modtagelsen/inspektionen af varerne, og "Accept med forbehold" skal anføres på følgesedlen. Vi anbefaler fotodokumentation i dette tilfælde. Du bedes straks informere os om transportskader via e-mail (info@topregal.dk) med billeder eller telefonisk. Da vi dokumenterer alle udgående varer fotografisk, kan transportskader til enhver tid dokumenteres.

I tilfælde af skader, der ikke er synlige udvendigt, eller manglende dele skal en skadesanmeldelse foretages pr. e-mail indtil maksimalt 7 dage efter leveringen - inklusive det tilhørende fotomateriale.

Du kan finde yderligere oplysninger om dette i vores vilkår og betingelser.

Har jeg brug for yderligere dele til samling af mine bestilte varer?

!!Vi leverer alle komplette tilbud samt enkeltdele inklusive alt materiale, der er nødvendigt for montering.

Der kræves ingen yderligere monteringsmaterialer.

Hvorfor kan jeg ikke bestille monteringsbøjler enkeltvis i online-shoppen?

Fastgørelsesbøjlerne (tværbøjler og diagonalbøjler), som sikrer hyldernes stabilitet og standhaftighed, er inkluderet i TOPREGALs leveringsomfang i den nødvendige mængde. De tvær- eller diagonalskinner, der er nødvendige som supplement, kan ikke fås som enkeltdele i onlinebutikken, da de enkelte producenters skinner højst sandsynligt ikke er kompatible med andre systemer (eller med hinanden).

Hvis du har spørgsmål i den forbindelse, er du velkommen til at kontakte TOPREGALs kundeservice.

Hvordan kan jeg finde ud af, hvilken status min ordre har?

Du kan ringe til vores kundehotline +45 78 770087 for at tjekke status på din ordre. Du kan også spørge om status på din ordre via e-mail til info@topregal.dk eller fax.

Du kan finde vores kontaktformular her.