
-
Teknik/Service
-
Mærker
-
Information
-
Referencer
- Artists for Kids
- Artseco
- Arbejdernes Samariterforbund
- Azubisäule.de
- dama-tec GmbH
- DLSE Mietmöbel GmbH
- ECO Schulte
- Fontline
- Franz Eisele u. Söhne GmbH & Co. KG
- Hermle DREHTEILE UND UHREN GmbH & Co. KG
- Kiel-borde
- LEUBE Zelte und Hallen GmbH & Co. KG
- Minimum
- ReFood GmbH & Co. KG
- Rühls Bestes GmbH
- Stuttgarter Kickers
- THW
- VfB Stuttgart
Azubisäule.de
Digital synlighed direkte i skolebygningen
Azubisäule.de fra Altdorf ved Nürnberg har specialiseret sig i rekruttering af praktikanter samt præsentationer og workshops om medieforebyggelse. Med et innovativt koncept bringer virksomheden uddannelsesvirksomhederne direkte derhen, hvor de potentielle elever er - ind på skolen. Omdrejningspunktet for dette koncept er den digitale reklameskærm DKST-LED43 med touchscreen fra TOPREGAL, der er opstillet som en såkaldt "elevsøjle".
"Vores forretningsmodel er baseret på digitale standere, hvor uddannelsesvirksomheder kan reklamere for deres uddannelsesstillinger via video eller billeder - direkte i skolebygningen", forklarer Max Prochazka, administrerende direktør for Azubisäule.de. "Det er en enorm merværdi for virksomhederne, fordi de kan være sikre på, at deres jobannonce virkelig bliver set."
Med de lodrette skærme tilpasser Azubisäule.de sig den aktuelle trend. "Billeder og videoer i stående format er det ultimative takket være platforme som TikTok og Instagram," siger Prochazka. Det betyder, at reklamen falder i målgruppens smag: Studerende, som interagerer med den slags indhold dagligt. Virksomheder uden en stor tilstedeværelse hos slutkunderne, og hvis brand er mindre kendt, har særlig gavn af det. "Vi hjælper virksomheder med at styrke deres employer brand og blive synlige."
Digital rekruttering med format
Processen er meget enkel: Interesserede skoler kontakter Azubisäule.de, hvorefter egnede virksomheder fra regionen udvælges, og leveringen af skærmene organiseres. Indholdet styres decentralt via internettet ved hjælp af software. Det betyder, at reklamerne til enhver tid kan tilpasses, udskiftes eller sættes på pause. Takket være sit eget grafik- og videoteam skaber Azubisäule.de indholdet for mange kunder in-house.
Virksomhederne får også feedback i form af analyser, f.eks. om hyppigheden af QR-kodescanninger eller varigheden af annonceplaceringen.
Azubisäule.de blev opmærksom på TOPREGAL gennem dens stærke online-tilstedeværelse. "Forholdet mellem pris og ydelse var rigtigt fra starten. Desuden var kundesupporten meget venlig og høflig." I dag har virksomheden over 140 digitale kundestoppere fra TOPREGAL i brug på skoler i hele Tyskland.
Prochazka fremhæver især TOPREGALs service: "Jeg ringer, får svar med det samme, problemet er løst." I en tid, hvor mange virksomheder er svære at få fat i, er den personlige kontakt og telefoniske tilgængelighed af stor værdi for ham. "Derfor er jeg sikker på, at vi fortsat vil købe vores skærme hos TOPREGAL," slutter den administrerende direktør.

